- HEAR me -

I saw you look away
Is what you've seen too much to take
Or are you blind and seeing nothing?

-Bullet For My Valentine : Hands Of Blood-

My heart is worn out to keep beating
My lungs exhausted by all this breathing
My mind's too tired to keep grieving
My throat is too sore for more screaming
My eyes too swollen for more weeping
My wounds are too dry for more bleeding
My blood too drained for more streaming

-Sentenced : My Slowing Heart-

-My Cloud-

This is

.blogspot.com

You sure you didn't ended up here by accident?



READERS?


!!Dunia yg baru
( Tuesday, August 12, 2008 )

Tgk kazen2 kawan2 suma dah bertunang, even ada yg dah kahwin, aku makin rasa hidup aku ni sgt sunyi, nampak mcm aku ada ramai kwn2, tp kwn2 ada bila ada saja, x bleh nak temankan aku sepanjang masa, kawan2 pejabat ada masa pejabat saja, kawan2 belajar ada masa belajar saja, kawan2 serumah ada masa dekat rumah saja, kawan2 karib ada bila bersemuka saja, xdak keadaan tuh, xdak kawan la aku, dunia aku sgt sunyi

Dulu masa aku kecik2 aku suka berseorangan, masa sekolah, aku jarang sgt la berbunyi, masa kt uni pn sama la, aku bukan x bersosial langsung, cuma rasa kadang2 aku lebih suka menyendiri, hehe, konon cool la sorg2, tp makin lama, aku rasa aku macam perlukan perhatian, x kira la perasaan mcmana pn, aku rasa aku perlukan, benci, marah, suka, cinta, mmg aku perlukan. Nk kena cari teman hidup kongsi perasaan cepat2 ni, lama2 aku mcm ni, boleh jd gila, skang ni pn ramai dah kata aku gila, aku pn rasa aku ni gila, tp bukan gila mcm org gila, gila mcm org yg org kata org gila,

Ah, tmbah tekanan aku pikir dan tulis pasal benda ni, tp aku x tau nk luahkan kt sapa, nak cerita kat sapa? Ini la tempat aku, at least sapa yg membaca ni tau, walaupn benda ni akan dilupai selantas masa dia tutup page aku ni, xkesah, janji ada org tau, ada kwn aku kata aku ni hati lembut, dulu aku xbleh terima dia kata mcm tuh, aku nih mat metal, mana bleh hati lembut, tp skang baru la bleh tau mcm mana sebenarnya, huhu

Agak2 bila pulak aku nk melangkah ke dunia baru yg satu lagi, zaman belajar dah tamat, zaman mengangur dah tamat, zaman bekerja baru bermula, bila agaknya aku nak mula zaman berkeluarga? Huhu, perit kalo pikir benda ni, doakan aku cepat2 ada jodoh. IsyaAllah, Amin.

Kembali aku ke kehidupan yg sunyi ni….. sendiri lagi…..bosan….nak pergi….

Labels: