- HEAR me -

I saw you look away
Is what you've seen too much to take
Or are you blind and seeing nothing?

-Bullet For My Valentine : Hands Of Blood-

My heart is worn out to keep beating
My lungs exhausted by all this breathing
My mind's too tired to keep grieving
My throat is too sore for more screaming
My eyes too swollen for more weeping
My wounds are too dry for more bleeding
My blood too drained for more streaming

-Sentenced : My Slowing Heart-

-My Cloud-

This is

.blogspot.com

You sure you didn't ended up here by accident?



READERS?


!!Berdiri ditepi
( Tuesday, August 12, 2008 )

satu hari pada bulan Ogos 2008, di pagi2 hari smpai petang2 hari

Aku kena ‘standby’ (kalo dimelayukan maksud dia lebey kurang mcm ‘berdiri ditepi’) masa event kali ni, dan aku mmg berdiri ditepi saja. Kalau ada masalah baru aku dipanggil untuk selesaikan konflik antara mesin dan kemanusiaan, Konflik antara aku dan org yg utuskan aku, konflik antara mereka dan mereka yg utuskan aku. Itu tugasan diberi, aku dipertanggungjawabkan, so aku kena selesaikan.

Ada mereka yg x tgk aku sebagai berkelayakan, x tgk aku sebagai berkemampuan, sehinggalah kepuasan mereka dipenuhi, manusia mmg tamak, x kira dari segi apa pn, kita mmg tamak. Dlm tugasan aku menyelesaikan konflik, kebanyakan yg timbul bukan teknikal dan bukan mesiniari, cuma kdg2 berpunca dari intelektual yg minima dan egoisme yg maksima. Aku x boleh berkata apa2, cuma menjalankan tanggungjawab untuk menjaga kepuasan hati mereka. (secara x langsung menjaga reputasi kompeni dan maruah diri, heheh.)

Masih ada beberapa hari lagi aku kena berterusan mcm ni, sapa nk jadi pengganti? Aku mmg x boleh bersosial dlm dunia mereka yg dipenuhi ilmuwan2 dgn tahap intelek yg tggi, rasa mcm diri ni kecik sgt, aku dah x sabar…dah x boleh…dah……

Labels: