- HEAR me -

I saw you look away
Is what you've seen too much to take
Or are you blind and seeing nothing?

-Bullet For My Valentine : Hands Of Blood-

My heart is worn out to keep beating
My lungs exhausted by all this breathing
My mind's too tired to keep grieving
My throat is too sore for more screaming
My eyes too swollen for more weeping
My wounds are too dry for more bleeding
My blood too drained for more streaming

-Sentenced : My Slowing Heart-

-My Cloud-

This is

.blogspot.com

You sure you didn't ended up here by accident?



READERS?


!!One step away
( Friday, February 02, 2007 )

Salam. Hmm. Dah bukak sem pon, huhu, cepat sungguh masa berlalu, or aku ja byk melalukan masa cmtu ja? Ahaha, aku rasa pilihan kedua tuh paling tepat untuk aku, Alhamdulillah result aku pass suma, pass mmg stakat pass ja la, huahua, pointer x yah crita la, nak sebut pon segan, adeh. Huhu.

Hopefully sem ni akan jadi sem last aku kat sini, aku pon nak cuba bekerjaya plak, hehe, dak2 sebaya aku ramai dah yg dok gheja, aku pon nak gak buat duit sendri kan? hehe, walopon aku rasa best dah nak abeh stadi, tp aku rasa x syok la kena pisah ngan memembe suma, tp itu la adat kan? adat dlm kehidupan, pertemuan ada perpisahan, aku cuma bleh harap kita nya friendship x tamat skali ngan yg tamat pengajian la kan?, aku lupa dah suma kwn2 skolah rendah aku, aku just ingat nama, rupa x ingat langsung dah, geng2 skolah menengah mostly still in contact, and rakan2 kat sini, aku harap aku x akan lupakan depa suma, dah 4 taun aku dok MMU, fuhh, lama gak la, ramai yg aku kenai, mcm jenis pon ada, ahaha, lepas nih hubungan ngan memember kira sdikit tersekat la, x mcm skang neh, time nak lepak2 tuh kira dah kurang sket, lepas nih ada tanggungjwb len plak kita maseng2 nak kena tanggung, dok teringat zaman aku dok ostel dulu, best, most of the time kita ngan memembe ja, alahai, rasa x mo plak aku berenti pegang status student nih, adeh, haha.

So, kepada rakan2, aku nak ucapkan trima kaseh kat ampa suma pasai keep me occupied all these time, aku x kan lupa kenangan ngan ampa suma, aku x yah la sebut nama la kot? Satgi ada missing nama sapa2, kecik ati plak, heheh, ini untuk suma yg mengenali diri aku la, yg kenal, yg tau, yg suka, yg benci, walau apa pon peranan ampa dalam drama idop aku, aku x akan lupa kat ampa, kehadiran ampa la buat aku rasa aku hidop lg, hehe, aku penah mati skali, so aku x harap aku mati lagi skali. Even if you guys are not around me, you’ll always be close.

So, lastly, nak wish2 la plak, aku wish all the best to whatever thing yg ampa dok buat, aku wish ampa lead a good life, hmm, heppy besday utk Zue, besday dia 31st Jan aritu, hehe, Pak Tam besday arini, 2nd Feb, bila ang nak nikah Pak Tam? Lama dah aku dok tunggu nih, ahaha, lg, esok ramai sgt aa yg celeb besday, Mun, Sajeev Raj, Topek, hmm, then, all the best sapa x sapp lg, moga2 bleh pas, InsyaAllah. Hmm, selamat bercuti la kpada yg looking forward nak balek kmpung jumpa yg tersayang. Lg apa? Aaa, moga2 kwn aku yg sorang tuh cepat dpt gheja, bleh la open table kerap2, hakhak. K, rite, I’m gone.

Labels: , ,